miércoles, 17 de junio de 2020

Despedida

Ola a tod@s!
Primeiro decirvos que estou moi agradecida a tod@s pola vosa adicación, traballo e implicación. Dende que cheguei ao cole de Monterroso, no ano 2012, leveime gratas sorpresas cos alumn@s. Sempre con ganas de aprender, de mellorar e sobre todo de superarse!
Este curso ademais de ser distinto para tod@s, tócame despedirme de todos vós. Resulta unha despedida un tanto extraña, xa que o que máis me gustaría antes de irme sería recibir o voso agarimo, dos meus alumn@s; dos que cada día aprendo que o meu traballo non consiste en ensinar o que se pode aprender, senón en acender a imaxinación, incentivar a curiosidade, a creatividade...
Mil GRAZAS ás familias por animar aos vosos fillos a tocar cada día e sobre todo, por educalos con música, que para min como docente é fundamental.
Mil PARABÉNS aos meus alumn@s por adaptarse a cada unha das circunstancias, dando sempre a altura e esforzándose coas tarefas día tras día. Sodes uns campeóns, fixéstelo xenial!
Sei que me quedan as portas abertas no Ceip Plurilingüe de Monterroso e quero que saibades que podedes contar conmigo para o que necesitedes. Deséxovos a tod@s o mellor e que pasedes un FELIZ VERÁN!! xa que o tedes máis que merecido!!
Moitos bicos e apertas para toda a comunidade educativa do Ceip de Monterroso.
Que a música estea sempre presente nas vosas vidas e con ela un anaquiño do meu corazón.
A profe Bea 💗